Levering kun 29 DKK <br> Gratis  ved køb over 399 DKK

Levering kun 29 DKK
Gratis ved køb over 399 DKK

Levering 1-2 hverdage <br> med DAO eller GLS

Levering 1-2 hverdage
med DAO eller GLS

Header bjørn

Returnering:

Du har 14 dags fortrydelsesret og din retur forsendelse bliver behandlet indenfor 7 arbejdsdage. 

Du kan med fordel købe returfragt gennem os til 39 kr. som forsikret pakke med tacking mulgihed. Du kan købe retur fragt lige her
Du skal vedlægge vores returseddel ved din forsendelse, den kan du hente lige her. 
Returlabelen vil du modtage på mail efter købet, derfor kræver det, at du selv har mulighed for at printe dit label.

Hvis du ikke henter din pakke eller hvis du nægter modtagelse, trækker vi et gebyr på kr. 49,- fra din ordre.

Hvis du har købt en af vores sammensatte pakker og ønsker at returner enkelte dele af den, vil du miste din rabat, som du har opnået ved at købe en sammensat pakke. Hvis du ønsker at bytte til anden farve, beholder du din optjente rabat og skal blot betale for returforsendelsen.

Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug. Hvis der er pletter, huller eller andet som gør varen ikke kan betragtes som ny, vil der blive lavet en værdiforringelse af varen som du vil hæfte for. 

Creme, sæbe, shampoo, sutter mm. tages kun retur i helt ubrudt emballage. Sko må ikke være gået i eller have tegn efter brug og skal returneres i originale skotøjsæske. Alle varerne skal returneres i original emballage og med alle mærker på, hvis mærker eller original emballage mangler, kan det medføre en værdiforringelse af varen.

Vi tilbagebetaler pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet. Hvis varen er værdiforringet, trække vi det beløb du hæfter for.

Vi tilbyder at du kan købe returfragt gennem os til kr. 39,- med GLS, som er forsikret og med track and trace.

Returvare skal sendes til:
Børnekrogen ApS Tyrstedlund 12 8700 Horsens

Vi modtager kun pakker som sendes direkte til os. Vi afhenter ikke pakker andre steder eller i pakkeshops. Du kan dog godt aflevere pakken personligt på vores adresse.

EMBALLERING AF RETURVARER
Ved returnering må varen ikke forsendes i produktets egen emballage. Varen skal indpakkes i en ekstra yderemballage, så produktets emballage kan genbruges, da produktets emballage ødelægges og dermed forringes gensalgsværdien. Vi forbeholder os ret til ikke at dække det fulde købsbeløb, såfremt produkts original emballage er helt eller delvist ødelagt.
Vi tager ikke ansvar for varen under returforsendelse. 

SPECIALPRODUCEREDE VARER

Du har ikke returret på specialproducerede varer, herunder alle vores blomster,  stilke, bundter og buketter.
Ifølge Forbrugeraftalelovens § 18, stk. 2 gælder fortrydelsesretten ikke for:
Levering af varer, som må antages at blive forringet eller forældet hurtigt.
Levering af fødevarer, drikkevarer eller andre varer til husholdningens løbende forbrug, som leveres fysisk til køberens hjem, bopæl eller arbejdsplads af en sælger, der ofte og regelmæssigt betjener faste ruter.
KØBER HAR DERFOR IKKE FORTRYDELSESRET VED KØB AF ALLE SLAGS BLOMSTER OG PLANTER, TØRRET SOM FRISKE, HOS FLOWERS BY COS.

Reklamation:

Børnekrogen.dk yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse.
Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb.
Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles Børnekrogen.dk indenfor rimelig tid og max 24 timer efter opdagelsen. Varen kan efterfølgende returneres for reparation, ombytning eller efter aftale evt. kreditering. I forbindelse med reklamationssager afholder Børnekrogen.dk returneringsomkostninger i rimeligt omfang.
FORSINKET LEVERING
Forventet leveringstid på ordre med tørrede blomster er 3-5 hverdage med DAO og 1-3 hverdage med GLS.

Hvis din pakke mod forventning ikke er ankommet efter 5 hverdage skal du straks kontakte os på hej@flowersbycos.dk så vi kan efterlyse pakken. Hold altid øje med din forsendelse via det forsendelsesnummer som du modtager fra os eller direkte fra vores transportør.
Skulle der ved levering eller afhentning i pakkeshoppen være en synlig skade/transportskade på dine varer, skal du straks (Dvs. samme dag som modtagelsen) angive dette til pakkeshoppen, fragtfirmaet/buddet og sende os billeder af pakkens, indholdet og evt. produktets skader på hej@flowersbycos.dk
Opdager du først en skade på produktet efter modtagelse, og der ikke er synlige skader på emballagen, skal du blot meddele os skaden, men dog stadig sende billeder mm. som beskrevet herunder.
For at kunne behandle en reklamation på en transportskade, har vi brug for at få tilsendt følgende fotos af:
1) Alle pakkens udvendige flader, heraf én hvor adresselabel er vist på emballagen.
2) Den samlede indvendige beskyttelse 
3) Det beskadigede indhold
 
Oplysning om klagemuligheder
En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence - og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk. EU -Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant , hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse info@boernekrogen.dk.